vrijdag 12 december 2014

25 questions tag

Hallo allemaal!
Vanaag heb ik de 25 questions tag voor jullie!
Ik kwam hem een tijdje geleden op het internet tegen en ik vond hem al meteen leuk. Het zijn allemaal random vragen
Laten we gauw beginnen

1. Heb je huisdieren?
Ja, een kat. Hij heet Rakker de tweede. Onze vorige kat heette ook Rakker maar die is een paar jaar geleden overleden. Inna Lillahi wa inna Ilaihi Rajihun. Toen hebben we een andere kat gehaald en die lijkt precies op Rakker. Dus we hebben heb Rakker de tweede genoemd.

2. Noem drie dingen die het dichts bij je zijn.
Mijn laptop, mijn mobiel en mijn boeken (of course )

3. Hoe is het weer nu.
Lekker! Het zonnetje schijnt. I ben Happy! Ik ben echt niet gemaakt voor slecht weer.

4. Rij je? en zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?
Met een auto rijden? nee dat nooit.
Maar ik heb heel vaak ongelukken gemaakt met de fiets. I know, ik ben echt een kneus.

5. Hoe laat was je vanochtend wakker.
Tien voor half zeven. Ik weet het. Dat is wel heel erg vroeg.

6. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Vanochtend

7. Wat is de laatste film die je hebt gezien?
Pompeii

8. Wat staat er in je laatste sms'je?
Ik doe niet meer aan sms'en. In mijn laatste Whatsappje stond: 'Ik ga even verder leren, doeg xxx'

9. Wat is je ringtone?
Een liedje van One Direction.

10. Ben je wel eens in een ander land geweest?
Jaah, Belgiƫ, Duitsland, Frankrijk, Egypte, Turkije. En ik ben door Bulgarije, Oostenrijk, Zwitserland en een paar andere landen heen gereden. Dus best wel wat landen.

11. Hou je van sushi?
JAAAAAH!!!!!

12. Waar doe je boodschappen?
Jumbo, Jan Linders, Appie en Lidl

13. Heb je ooit medicijnen geslikt om eerder in slaap te vallen?
Nee nooit! Heb ik niet nodig :P grlukkig maar!!

14. Hoeveel broers en zussen heb je?
Ik heb drie broers (Atiab, Aslm, Aiman) en twee zussen (Arwa, Abha)

15. Heb je een computer of laptop?
Een  laptop.

16. Hoe oud word je op je volgende verjaardag?
Dan word ik 14!

17. Draag je een bril of lenzen.
Ja, een bril.

18. Verf je je haar?
Noop! Ik ben wel van plan om het met henna te doen! In Sha Allah

19. Wat ben je van plan vandaag te gaan doen?
Leren!! Ik heb morgen 2 proefwerken en 1 presentatie !!

20. Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Ik kan me dat echt niet meer herinneren. Gelukkig maar.

21. Wat is je favoriete pizzabeleg?
Olijven, kaas, salami (of tonijn) ui.

22. Eet je liever een hamburger of een cheeseburger?
Geen van beide eigenlijk. Ik ben moslim dus een hamburger gaat sowieso niet gebeuren. En een cheeseburger vind ik eigenlijk niet zo lekker. Mag een Fishburger ook?

23. Heb je weleens een nacht doorgehaald?
Ja! Als ik moet leren ofso kan ik echt wel tot 1 uur 's nachts wakker blijven.

24. Wat is de kleur van je ogen?
Heel donkerbruin.

25. Kun je het verschil proeven tussen Pepsi en Coca Cola?
Ja, ik vind Pepsi lekkerder dan Cola. Ik weet eigenlijk niet waarom.

Dit is de tag. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden. Ik geef de tag door aan mijn zus
Arwa van Veilys.blogspot.com


Laat jou antwoorden van de tag achter bij de comments!

Enjoy Today,


Amany




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten